Swapetines 2012


Aquí teniu un tast dels meus Swapetines, em va costar eternitats trobar un patró, vaig comprar dues llanes, teixir quatre mitjons diferents  i  desfer-los fins que vaig encertar la mesura exacta, m'ha costat però ha valgut la pena. El patró és un toe up amb la costura del taló a 45º fet amb short rows i la técnica wrap & turn de la Cat Bordhi.

 Aquí teneis una cata de mis Swapetines, me costó una eternidad encontrar un patrón,  comprar dos lanas distintas, tejer quatro calcetines distintos i deshacerlos hasta encontrar la medida exacta, me costó peró ha valido la pena. El patrón es un toe up con la costura del talón a 45º hecho con short rows y la técnica wrap & turn de Cat Bordhi.

He fet servir una Malabrigo Socks i els he fet amb dues agulles circulars mes o menys a la vegada per a que em quedessin iguals. Els volia fer amb una sola agulla circular però després em va semblar masa lent anar canviant de mitjó a cada volta.

He usado una Malabrigo Socks y los he hecho con dos agujas circulares mas o menos a la vez para que quedaran iguales. Los queria tejer con una sola aguja circular pero después me pareció demasiado lento ir cambiando de calcetin a cada vuelta.

Hi he adjuntat alguns regalets i els he enviat lluny lluny, el seguiment de correus diu que estan en procés de ser enviats i no se quin dia arribaran, espero que li agardin a la meva swapetinera.

Adjunté algunos regalitos y los mandé lejos lejos, el seguimiento de correos dice que estan en proceso de ser enviados y no sé que dia llegaran, espero que le gusten a mi swapetinera.

4 comentaris:

  1. Jajaja te acavo de hacer un coment en otra entrada hablandote de carbordhi y resulta que ya la conices, jajaja eso me pasa por usar el telefono en vez del ordenador. La miopia y las mini pantallas no hacen buena pareja.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jeje, si pero aunque habia visto el video no sabia que era el de tomatoes para hacer el calcetín así.
      Suerte de tu post.

      Elimina
  2. El wrap & turn es una maravilla. Yo lo aprendí de Wendy Johnson en knitty hace la tira de años. Lo he comparado con otros métodos y es lo que más me gusta cuando se tejen los dos calcetines a la vez. Claro, que todos tenemos nuestras preferencias, ¿no?

    ResponElimina
  3. No sé què és , però m'encanta la foto que ens has posat!

    El wrap and turn és la tècnica que jo sempre he utilitzat pels mitjons amb short rows, sóc tan ignorant que fins fa poc no em vaig plantejas que hi havia altres maneres de fer aquest tipus de taló... però és que així queda tan bé, tan net i polit sense ni un foradet!!

    ResponElimina